Yamarin lähtee Fiskarsin tapaan valloittamaan osuuttaan Silverin hallitsemalta ”alufibre” veneiden markkinoilta. Drive -malliston tapaan Yamarin lähtee liikkeele kahdella samaan runkoon perustuvalla mallilla. 63 Bow Rider ja 61 Center Console ovat molemmat 6,25m pitkiä ja 2,3m leveitä, eli huomattavasti Drive malliston BR:ää ja CC:tä pidemmät. Muotoilu on Drive malliston tapaan moderni.

Yamarin 63 BR on todella iso bowrider. Muotoilu on pyöreää, jota on rikottu terävillä särmillä. Kokonaisuus näyttää hyvältä. Perässä roikkuva Yamahan moottori sointuu erinomaisesti sekä väritykseltään, että muotoilultaan Yamarinin perään, kuin nenä naamaan. Harmaa sävy poikkeaa edukseen, eikä siinä näy likakaan valkoisen tapaan.

Istuinjärjestely herättää suurimman ihmetyksen. Sekä edessä että takana on samalle puolelle kaartuva L-sohva, joten kuormauksesta tulee helposti toispuoleinen, sillä suurimmat säilytystilatkin sijaitsevat istuimien sisällä. Trimmitasot lienevät tarpeelliset. Uimatasoista ja tikkaista Yamarin ansaitsee erityismaininnan. Tasot ovat isot ja hyvin porrastetut, lisäksi tikkaat ovat riittävän pitkät. Varustelu on hyvä.

Yamarin 61 CC on 63 BR veljensä tavoin tyylikkäästi muotoiltu, mutta hieman perinteisemmin. Veneessä ei suurempia yllätyksiä ole. Perusratkaisultaan pitkälti 59 CC:tä vastaava. Kuomu voisi kuulua vakiovarusteisiin, sillä veneestä löytyy kuitenkin kuomukotelo.

Driven CC malliin verrattuna Yamarin on huomattavasti selkeämpi ja sivistyneempi.